Van Ribadiso de baxio naar A Calzada - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu Van Ribadiso de baxio naar A Calzada - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu

Van Ribadiso de baxio naar A Calzada

Blijf op de hoogte en volg Gerard

20 Oktober 2017 | Spanje, O Pino

De tocht van vandaag gaat van Ribadiso de Baxio naar A Calzada.

Na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijtje gaan we om 8.45 uur op pad. Het weer schijnt goed te gaan. Het is nog wel mistig in het dal maar de zon laat zich spoedig zien. We hebben er allebei zin in. Gisteren was dat een stuk minder. We praten over voetbal en diverse sporten. Ook of ik koud een balletje had getrapt, ja dat heb ik inderdaad wel eens geprobeerd. Maar ging vaak mis.

  • 21 Oktober 2017 - 07:48

    Berna :

    Wat fijn om te horen dat het lekker weer is. Ennnnnnn attracties de zin er nog steeds is.Het praten over de voetbal is altijd leuk met mannen onder elkaar........Ik weet geloof ik dat Thies voor Feyenoord is.Hans ook dus hopelijk komt het goed. Mooie wandeldag xgr van ons.

  • 21 Oktober 2017 - 07:52

    Berna :

    Wij gaan nu ook trainen...........In de regen. Fijn en bijzonder zo elke dag weer lopen.Topppppppers zijn jullie.

  • 21 Oktober 2017 - 08:24

    Marietje Veldhuis:

    Goed morgen mannen,
    Wat hebben jullie weer goed gelopen.
    Over can alles en nog wat gekletst.
    Thies ik denk dat je deze dagen,
    meer over Opa te weten bent gekomen,
    Dan ik in ruim 40 jaar.
    Jullie hebben weer mooie foto’s gemaakt.
    Hebben weer mooie paden bewandeld.
    Het avontuur is al bijna weer voorbij.
    Het echte genieten komt thuis Geniet nog een paar dagen samen.
    Lieve groetjes van oma Marietje.

  • 21 Oktober 2017 - 08:44

    Jolee:

    Hou thies en gerard
    Wat goed dat jullie het nog volhouden
    Aan de fotos te zien is het wel een belevenis
    Je heb straks aan je vrienden veel te vertellen
    En wie weet over 30 jaar weer een keer ( voor thies dan)
    Gerard moet dan met een rolater , daar zijn de wegen niet voor hahaha
    Fijne dag weer , ga zo door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Samen met mijn kleinkind Thies Jansen (11 jaar) ga ik op 14 oktober 2017 de Camino lopen naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 494
Totaal aantal bezoekers 11209

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2017 - 26 Oktober 2017

Mijn eerste reis samen met mijn kleinzoon.

Landen bezocht: