Op weg naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu Op weg naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu

Op weg naar Santiago de Compostella

Door: Gerard Veldhuis

Blijf op de hoogte en volg Gerard

09 Oktober 2017 | Nederland, Raalte

A.s. vrijdag (13 oktober) gaan wij, Thies Jansen en ik per vliegtuig vanaf Brussel naar Santiago de Compostella. Wij reizen direct door naar Sarria om daar zaterdag 14 oktober de 116 km naar Santiago de Compostella te gaan lopen.
Wij zullen dagelijks verslag doen via deze website.

De training ging voortreffelijk en is voor Thies (11 jaar) wel even wennen, maar hij heeft het werkelijk voortreffelijk gedaan. Een compliment van je opa.
Samen met mijn vrouw Marietje heb ik de camino ook al gelopen vanuit zuid Frankrijk. Zie hiervoor de site Marietjegerard.waarbenjij.nu.

Groet, Thies en opa

  • 10 Oktober 2017 - 12:42

    Marietje Veldhuis:

    Thies en Opa,
    Ik wens jullie heel veel plezier,
    en een rijke levens ervaring toe.
    Buen Camino !!!
    Heel veel

  • 10 Oktober 2017 - 12:54

    Gerard Veldhuis:

    Dankjewel lieve vrouw Marietje.
    Heel lief van jou. Wij zullen aan jou (oma) denken tijdens onze tocht.

  • 10 Oktober 2017 - 14:16

    Oma Rensen:


    Beste Thies, mag jij met Opa mee naar santiogo wat wordt Jij toch lekker vewend,Ik zou graag
    mee willen.
    Je oma Rensen.

  • 10 Oktober 2017 - 14:33

    Gerard Veldhuis:

    Lieve (schoon)moeder en overgrootmoeder,
    Wat een lieve woorden van jou. Hartelijk bedankt.

    Thies en opa

  • 10 Oktober 2017 - 14:48

    Oma Rensen:

    Ik had graag meegegaan maar mij word niets gevraagd.

    Oma Rensen

  • 10 Oktober 2017 - 14:50

    Thies Jansen:

    Oma, met de rollator ???

    Thies

  • 10 Oktober 2017 - 16:03

    Theo Veldkamp:

    ik wens jullie veel sucses theo

  • 10 Oktober 2017 - 21:11

    Zeb Jansman:

    Zet hem op Thies veel succes jammer dat je niet meer mee kunt doen met voetbal

  • 11 Oktober 2017 - 08:06

    Mido:

    Veel succes Bro

  • 11 Oktober 2017 - 22:09

    Roel:

    Een fantastische uitdaging een ervaring die je nooit meer vergeet.
    Buen Camino.

  • 12 Oktober 2017 - 08:05

    Twan Weteringe:

    Heel veel plezier

  • 12 Oktober 2017 - 13:12

    Harriët:

    Beste Thies en Opa,
    Ik wens jullie een hele mooie tocht toe voor deze bijzondere levenservaring!
    Buen Camino

  • 12 Oktober 2017 - 20:06

    Veel Plezier:

    Veel plezier

  • 12 Oktober 2017 - 20:06

    Jordy:

    Hoelaat vliegen jullie morgen

  • 12 Oktober 2017 - 20:52

    Erna Koolhof:

    Gerard en Thies, heel veel succes en plezier. Samen wandelen; jullie gaan samen mooie herinneringen maken. Ik ga jullie volgen... nogmaals succes en vooral heel veel genieten!

  • 13 Oktober 2017 - 05:15

    Papa:

    Thies en opa heel veel plezier !

  • 13 Oktober 2017 - 15:35

    (juf) Ellen :

    Hoi Thies,

    Heel veel plezier samen en wat leuk dat je mij uitgelegd hebt hoe ik je kan volgen Thies. Ik ga je missen met ons schaaktoernooi, maar wat jij nu samen met opa onderneemt, leer je niet op school! Geniet er lekker van met z'n tweeën en ik ga jullie volgen. Groetjes aan je opa!

  • 13 Oktober 2017 - 15:41

    Kristel:

    Wat super mannen! Zet hem op en ik blijf jullie volgen.

  • 13 Oktober 2017 - 22:43

    Harry En Gerda Van Der Sligte:

    heel veel plezier samen, ga er lekker van genieten.

  • 15 Oktober 2017 - 07:20

    Twan:

    Hoooooi Thies we miste je vrijdag al en heel veel plezier de rest van compestepla

  • 27 Oktober 2017 - 12:54

    Jannie Van Eijk:

    Geweldig om jullie op deze manier te traceren!! Wij hebben een brief voor jullie klaar liggen van de buurtkamer en weten jullie adres niet. Wil je dit aan mij mailen? Dank jullie wel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Samen met mijn kleinkind Thies Jansen (11 jaar) ga ik op 14 oktober 2017 de Camino lopen naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 987
Totaal aantal bezoekers 11201

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2017 - 26 Oktober 2017

Mijn eerste reis samen met mijn kleinzoon.

Landen bezocht: