De vlucht - Reisverslag uit Zaventem, België van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Zaventem, België van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Thies

Blijf op de hoogte en volg Gerard

13 Oktober 2017 | België, Zaventem


  • 13 Oktober 2017 - 19:51

    Joleen:

    Hoi gerard en thies wat goed van jullie
    Geniet van elk momend
    Leuk dat we jullie kunnen volgen groet joleen

  • 13 Oktober 2017 - 20:53

    Ben Rensen:

    Heel dapper, veel succes en de groeten van het thuisfront!

  • 13 Oktober 2017 - 21:19

    Marietje Veldhuis:

    Goedenavond Thies en Opa,
    Wat waren jullie snel over.wij waren veel langer onderweg.
    Ik zie dat jullie lekker gegeten hebben in het vliegtuig,
    En ook nog in Barbadelos.
    Slaap lekker voor nu.
    Voor morgenvroeg een hele gezellige mooie 1ste wandelwagen.
    Veel liefs van Oma Marietje.

  • 14 Oktober 2017 - 07:33

    Papa:

    Hoi opa en Thies
    Lekker geslapen ?
    Veel plezier met de eerste wandeling vandaag.

  • 14 Oktober 2017 - 07:39

    Marietje Veldhuis:

    Goede morgen mannen,
    Ik hoop dat jullie vandaag heel mooi weer hebben,
    Heel veel leuke mensen treffen en een onvergetelijke dag hebben .
    Kusjes en veel liefs van Oma Marietje.
    Zet hem op jullie kunnen het!

  • 15 Oktober 2017 - 17:29

    Mieke :

    Gerard en Thies wat fijn dat ik jullie zo kan volgen!! Héél véél plezier samen en onwijs goeie reis...wat een ervaring!! Geniet!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard

Samen met mijn kleinkind Thies Jansen (11 jaar) ga ik op 14 oktober 2017 de Camino lopen naar Santiago de Compostella.

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 11200

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2017 - 26 Oktober 2017

Mijn eerste reis samen met mijn kleinzoon.

Landen bezocht: