Van Barbadelos naar Ferreiros - Reisverslag uit Ferreirós, Spanje van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu Van Barbadelos naar Ferreiros - Reisverslag uit Ferreirós, Spanje van Gerard Veldhuis - WaarBenJij.nu

Van Barbadelos naar Ferreiros

Door: Gerard Veldhuis

Blijf op de hoogte en volg Gerard

14 Oktober 2017 | Spanje, Ferreirós

Na een goede nachtrust gaan wij eerst ontbijten. Een grote bocadillo met koffie en chocolademelk. Een bocadillo met ham/kaas meegenomen voor onderweg. Het is nog een beetje mistig om 9 uur. Bij een stempelpost krijgen Thies en ik een speldje opgespeld. Thies is er erg blij mee. Onderweg vertelt hij dat hij het jammer vindt dat hij getraind heeft alleen hiervoor. Dus oma er zit nog iets in het vat. Verder was het druk op de Camino met veel Amerikanen, Duitsers en Australiërs. Het verbaast mij dat Thies zo goed met deze mensen kan communiceren. Wij hebben een fijne tocht van ongeveer 10 km gelopen en de temperatuur is 28 graden. We zijn nu in onze albergue Casa Cruceiro. Een heel nieuwe albergue.
Nu uitrusten en morgen weer verder.

Groet Thies en opa

• 14 Oktober 2017 - 15:34

Mama:

Top gedaan mannen! Mooi om te zien waar jullie zijn en datjullie samen genieten! Zet um op nog!

• 14 Oktober 2017 - 15:39

Marietje Veldhuis:

Goede middag mannen,
    Wat hebben jullie vandaag een mooie tocht gewandeld,
    En wat waren jullie snel binnen.
    Wat hebben jullie een mooi speldje gekregen!
    Geweldig!!!
    Was dat kleine jongetje ook met zijn opa aan het trainen??
    Wat een prachtige foto's allemaal.
    Lieve groetjes Oma Marietje?

• 14 Oktober 2017 - 16:36

Betsie En Theo:

Whoow super knap gedaan mannen!
    Wij wensen jullie een hele fijne tocht en veel plezier met elkaar gewenst.

Groeten Betsie en Theo

• 14 Oktober 2017 - 19:44

Zeb:

Goed gedaan! zet hem morgen weer op

• 15 Oktober 2017 - 14:25

Marietje Veldhuis:

Goede middag mannen,
    Wat hebben jullie weer goed gelopen en dat met 28 graden.
    Nu wel wat lekkers verdiend.
    Ik kan mij de trap weer vaag herinneren.
    Wat een mooie foto's hebben jullie weer gemaakt.
    En Thies die mooie schelp gekregen,vind hem heel bijzonder.
    En ook nog een mooie pet met Santiago erop,je dag kan niet meer stuk.
    Geniet nog lekker van het mooie weer,
    Morgen weer een nieuwe uitdaging.
    Lieve groetjes Oma Marietje.

• 15 Oktober 2017 - 17:57

Gonny Visser:

Thies wat doe je het super goed. Diepe buiging voor jou. Met dat warme weer lopen! En ook opa Gerard krijg je niet klein. Jullie zijn echte toppers. Heel veel plezier nog samen en veel succes.
    Groetjes, Wim en Gonny